Eindhoven outfit

 Hejsan. Idag har jag haft en otroligt lugn dag, har mestadels bara legat i sängen och sett på massor av serier. Förutom de nyaste avsnitten av Emmerdale (ja jag älskar Hem till gården!! :D) så har jag börjat se Gossip Girl från början, jag hade nästan glömt bort hur mycket jag faktiskt tycker om den serien!
 
Innan jag somnar så tänkte jag visa vad jag hade på mig en av dagarna när jag var i Holland;
 
 Platåskor//Ebay.com, ca 200 kr. Byxor//Second hand, Tradera (Sellpy) 32 kr. Topp//Zara, rea ca 70 kr. Kappa//Second hand, Tradera (Sellpy) 50 kr. Handväska//Köpt i Warszawa, ca 160 kr. Lång väst//Second hand, Tradera (Sellpy) 30 kr. Halsband//Ebay, 8 kr. Örhängen//Ebay, 10 kr. Hatt//H&M, 129 kr.
 
Outfitens totala kostnad; 689 kr.
 



Kommentarer

gud vilken snygg jacka! synd att den var secondhand och förmodligen inte går att få tag på haha


Kom ihåg






Trackback