Blue Collar Hotel

Hejsan! Efter ett par dagar i Nederländerna så är jag nu hemma igen, vi kom hem rätt sent igår kväll. Idag har jag bara tagit det lugnt och försökt ta igen lite sömn, och så har vi firat min lillebror Kevin som fyller 24 år idag! :)
 
När vi landade i Amsterdam i torsdags så hoppade vi på tåget och åkte direkt till en stad som hette Eindhoven där vi sedan sov i två nätter. Och vilket hotell vi bodde på, så jäkla cool inredning! Det låg i en gammal fabrikslokal så de har sparat massor av industridetaljer och spätt på med ännu mer i inredningen. Vi såg även en skylt där det stod att puben hade vunnit ett pris för bästa pub, antar att det även inkluderade inredningen! Det var riktigt läckert inrett, speciellt det nedersta planet där receptionen och puben låg!
 
Blue Collar Hotel;
 
Läckert eller hur?!
 
Jag har en hel del bilder att dela med mig av från resan så det ska bli kul att få visa er! Nu ska jag dock se ett avsnitt av Gossip Girl innan det är dags att sova. God natt!
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback