Strandpromenaden

 Jag och mamma har precis kommit hem och lagt oss i sängen efter att ha suttit på en mysig uteservering och druckit en mumsig mojito. Passar på att påminna er om att jag dagligen lägger ut bilder på mitt instagramkonto så följ mig där om ni inte redan gör det; @dayswithjen! Här kommer lite bilder från vår dag.
 
Mitt på dagen gick vi ut utan att ha någon direkt plan, men eftersom det var varmt och soligt ute så bestämde vi oss tillslut för att promenera längs med strandpromenaden.
 
La Seu, Palmas katedral.
 
Det blåste rätt mycket till och från men det gjorde inte så mycket för det var ändå varmt och skönt.
 
När vi satte oss för att vila ryggarna lite så kom den här sötnosen fram till oss och hon var så himla söt och kelsjuk!
 
När det var dags för ytterligare en sittpaus (pga min rygg) så satte vi oss på en uteservering och drack iskaffe med vaniljglass.
 
Vi har med andra ord haft en väldigt fin och trevlig dag ute i solen! :) Och en sista grej innan jag lägger mig för att sova, ursäkta att alla bilder jag publicerar är lite suddiga/grusiga men av någon anledning så blir de så när jag laddar upp dom på bloggen, originalbilderna är inte alls så!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback