Banyalbufar outfit

Hej på er! Ursäkta min frånvaro men eftersom jag är på semester så unnade jag mig några datorfria dagar, och så har jag varit så trött och slut på om kvällarna så jag har ärligt talat inte orkat redigera några bilder. Vi har i alla fall haft ett par riktigt bra dagar här på Mallis, besökt bergsbyar, promenerat och fotat massor, ätit gott osv, ja och så har vi haft sån tur med vädret!
 
Dessa bilder fotade vi i förra veckan när jag och mamma var i en super mysig och vacker liten bergsby som heter Banyalbufar. Ingen av oss hade tidigare hört talas om byn utan vi hamnade där av en slump vilket vi så här i efterhand är otroligt glada över! Ska självklart visa bilder från själva byn också, men de kommer en annan dag.
 
 Sneakers//Second hand, Tradera 99 kr. Kjol//Second hand, Tradera (Sellpy) 30 kr. Skärp//H&M, rea ca 50 kr. T-shirt//Ebay, ca 50 kr. Bomberjacka//Second hand, Tradera (Sellpy) 55 kr. Ryggsäck//Second hand, Tradera (Sellpy) 30 kr. Solglasögon//Ebay, ca 35 kr. Örhängen//Ebay, ca 15 kr.
 
Outfitens totala kostnad; 364 kr!



Kommentarer
» Ellen

Åh så fina bilder och fina kläder!!

Svar: Åh tack så jätte mycket! :)
Jennilie


Kom ihåg






Trackback