Backslick

 Hej. Jag har precis ätit lunch, sett dagens två avsnitt av Emmerdale och nu är det dags att börja packa resväskan! Imorgon är det äntligen dags för mig och min mamma att åka till Palma! :D Vi kommer vara där i tre veckor och så har vi hyrt en lägenhet mitt i Palma med en härlig takterass, hur fantastiskt?! November månad är alltid så jäkla tråkig, grå, blåsig och regnig här i Sverige så det ska bli gaaanska skönt att få slippa det! Nu är det ju höst även på Mallorca, men de har ändå betydligt bättre väder än vad vi har, eller det är i alla fall vad vi hoppas på! Det kommer nog ta mest hela dagen för mig att packa, kommer som vanligt vilja ha med mig alldeles för mycket kläder, skor och jackor haha. Men innan jag sätter igång så tänkte jag visa en outfit som jag hade på mig i förra veckan. Ni får ursäkta att bilderna är lite grumliga, vet inte om jag kommit åt någon konstig inställning på kameran eller vad som hände..
 
Platåskor//Second hand, Tradera 500 kr. Klänning//Second hand, Tradera (Sellpy) 30 kr. Jacka//Second hand, Tradera (Sellpy) 30 kr. Handväska//Second hand, Tradera (Sellpy) 30 kr. Stjärnarmband//Ebay.com, 8 kr. Armband//Studentpresent. Halsband//Gina Tricot, rea 12 kr. Örhängen//Lindex, rea 15 kr.
 
Outfitens totala kostnad; 625 kr!
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback