Wind of change

 Hej! Just nu sitter jag hemma hos pappa och väntar på färdtjänst bilen som ska skjutsa mig till flygplatsen i Umeå, för i eftermiddag är det dags att flyga hem ner till Skåne igen. Mormors begravning i fredags var väldigt fin men väldigt jobbig, men jag vet att mormor skulle älskat att se släkten samlad för första gången på jag vet inte hur många år. När jag ändå var här uppe så passade jag på att träffa både min farmor och farfar och min pappa också. 

Tänkte visa några bilder som vi fotade tidigare i veckan. Jäklarns vad jag frös när vi tog bilderna, vi fotade precis vid havet så det blåste och var kallt, brrr. 
Skor//Ellos. Kjol//Second hand (Tradera). Topp//Ebay. Kimono//Second hand (Plick). Hatt//H&M. Väska//Köpt i Warszawa. Solglasögon//Ebay. Smycken//Ebay.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback