Lördag i Den Haag

Igår var mamma ledig så vi spenderade dagen på stan i Den Haag. Som vanligt fick kameran hänga med så här kommer ett gäng bilder.
 
Vi var inne i en butik som hette Léon & Raoul, Industrial Design och de hade hade så otroligt mycket fin inredning!
 
Jag tyckte om dessa toppar från Bershka, speciellt bodyn!
 
Jag blev så glad när jag såg att de hade Primark här, jag hade bara hört talats om den butiken innan men aldrig varit inne i en. Det var dessutom en väldigt stor butik, hela tre stora våningar.
 
Både jag och mamma gjorde några fynd.
 
Alla dessa stora och vackra blombuketter. En bukett gick på 130 kr, eller så fick man köpa två buketter för 180 kr. Riktigt bra priser för buketterna var gigantiska!
 
Mamma köpte två buketter inför dagens fotografering, och då fick vi två buketter med tulpaner gratis.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback