Hit the road

Platåskor//Second hand (Tradera). Kjol//Primark. Bh//Ellos. Topp//Lindex. Hatt//H&M. Levis jeansjacka//Second hand (Loppis). Handväska//Ebay. Skärp//Second hand (Loppis).
 
Hejsan! Någon mer än jag som är vaken så här dags? Jag är dock väldigt trött så jag ska snart borsta tänderna och krypa till sängs. Åt morgon är det dags att packa den lilla resväskan för senare under dagen styr jag och mamma kosan mot Göteborg, eller en bit därifrån. På torsdag och fredag ska mamma fota två hemma hos reportage så jag tänkte att jag hänger med som sällskap, tycker alltid det är lika kul att se hur andra bor och inreder sina hem, och så är alla alltid så himla trevliga! :) Så vi kommer hem igen på fredag kväll eller lördag förmiddag, vi får se hur vi gör.
 
Nä hörrni, nu ska även jag försöka sova. Vi hörs imorgon igen, god natt!



Kommentarer
» Frida

Gud vad snygg du är! Extrem fullträff på outfiten. Kram!

Svar: Men gud vad snäll du är, tack! Kul att du gillar outfiten! :D Och ursäkta mitt väldigt sena svar. Kram
Jennilie


Kom ihåg






Trackback