Försommar på Österlen

Idag efter lunch bestämde sig jag och mamma för att fara ut njuta av allt det vackra. Nu är det verkligen försommar och det märks som mest på alla vackra blommor som står i blom, var man än tittar så ser man blommande äppelträd, solgula rapsfält, färgglada buskar och massor av andra slags blommor. Det är så vackert! På vissa ställen är det så vackert att man knappt förstår att det är på riktigt, jag älskar verkligen Österlen så här på våren/försommaren. Vi körde runt en del för att spana in rapsfälten, men sedan parkerade vi bilen och promenerade runt i Kivik.
 
 
Kolla så fint det här huset är, den rosa färgen, blåregnet som blommar, träden, de stora fönstrena osv.
 
Vi köpte med oss middag som vi sedan åt på en super fin plats vid havet.
 
Jag tog så himla många bilder idag så jag får dela upp dem i två inlägg, de andra får ni se en annan dag. Nu är klockan alldeles för mycket så jag ska bums i säng, god natt!



Kommentarer

Jag älskar dina bilder. Dom är så vackra och livfulla. Tack för att du visar dom.

Svar: Nämen tack så mycket, så kul att du gillar dem! :)
Jennilie


Kom ihåg






Trackback