Tisdag 14 juni, Valldemossa, Mallorca

Under de 10 dagar vi var på Mallorca så valde vi att hyra bil två av dagarna för att se oss omkring mer på ön. Jag var väldigt ivrig att få gå omkring och upptäcka de mysiga bergsbyarna, och det fick jag också! Och wow säger jag bara, så otroligt vackert, mysigt och charmigt! Vi började med en promenad i en by som heter Valldemossa. Jag tog jag vet inte hur många bilder, fascinerades av de söta små gångarna och gränderna, men speciellt alla hundratals krukor och växter som satt på husväggarna och stod efter gatorna, kolla bara på bilderna..
 
 
Såå mysiga små gator.
 
Och så alla dessa krukväxter!
 
Förstår ni nu varför jag blev lite smått kär i byn?! Så himla vackert! Kommer visa fler bilder från andra byar också, Valldemossa var inte den enda vi besökte.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback