Dancing on the streets of Palma

Skor//Ebay.com. Klänning//Second hand (Tradera). Väska//Köpt i Warszawa. Örhängen//Ebay.com.
 
Hej så här mitt i natten. Efter att ha spenderat tio fantastiska dagar på Mallorca så kom vi hem för några timmar sedan. Internet i lägenheten vi hyrde slutade i princip fungera (det blev extreeemt långsamt!) efter bara några få dagar, så det är anledningen till att jag inte bloggat under de senaste dagarna. Jag har dock fotat väldigt mycket under resan så nu när jag är hemma igen ska jag visa er flera av dom bilderna.
 
Måste bara nämna klänningen på bilderna innan jag lägger mig och sover, visst är den fin?! Jag kände mig nästan som en prinsessa i den. :) För 50 kr blev den min, ett riktigt kap! Nä nu lockar verkligen sömnen, men först ska jag se om någon av mina missar kanske vill sova hos mig i natt, jag tycker det är så mysigt. <3



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback