Vackert med Vintage

Jag älskar böcker! Och då menar jag inte "vanliga" böcker (nog för dom också kan vara bra) utan jag menar hobby- och matböcker. Mat, desserter, diy, tips, inredning, trädgård osv, ni vet böcker som är fulla av inspirerande och vackra bilder (och rätt lite text, haha). Under de senaste åren har jag samlat på mig rätt många och det är främst inredningsböcker jag har i min ägo. Och jag faller alltid för de som är färgrika, har mycket mönster, en blandning av vintage och mycket diy. En av mina favoritförfattare är utan tvekan Selina Lake, hennes böcker är magiska, kolla bara dessa bilder! Jag har redan några av hennes böcker men två stycken som jag inte har och som står högt upp på min önskelista är Outdoor Living och Winter Living.
 
Författarduon Susanna Zacke och Sania Hedengren är också en favorit, de har bland annat skrivit böckerna som ni ser på bilden här nedan. Jag har sedan tidigare Vackra vintage hem och Hemslöjd på nytt sätt, och har länge funderat på klicka hem Vackert med Vintage, så när jag hittade den sistnämna på en av loppisarna jag besökte i lördags så köpte jag den på en gång! Så nu har jag en ny fantastisk bok att gotta mig i.
 
 
Har ni tips på några bra böcker?



Kommentarer

Jag gillar också böcker i alla dess former! Har precis skrivit en bokrecension på bloggen, men kan väl inte säga att jag rekommenderar den boken... ;)


Kom ihåg






Trackback