Smycken, smycken, smycken

Ni som tidigare följde min blogg vet att jag köper nästan alla mina smycken på ebay.com. Utbudet är enormt och priserna är låga såvida du inte ska ha smycken i äkta guld eller silver. Jag bär smycken i princip varenda dag och tycker om att matcha dem med min outfit, därför är det kul att ha en del att kunna välja från. Nu var det rätt längesen jag beställde hem nya smycken så jag kände att det var dags för några nya tillskott. Den här gången blev det ett gäng olika halsband och några par örhängen, några av mina köp ser ni här nedan.
 
 
 Dessa smycken betalade jag ca 6 - 12 kr styck för. Om någon av er är sugen på beställa hem liknande smycken så använde jag mig av dessa sökord; Choker, 90s, Moon och Star. Om ni beställer från ebay så kom ihåg att många av grejerna skickas från Kina och därför brukar det kunna ta upp emot en månad att få hem varorna.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback