Sju outfits - Någon favorit?

Hejsan! Jag hoppas ni har haft en bra start på veckan vare sig ni har semester/sommarlov eller fortfarande jobbar! Nu tänkte jag att det är dags för ännu en liten omröstning, här är mina senaste outfits och jag undrar om ni har någon favorit?
 
 
Jag gillar mest outfit nummer två! Det är främst pga den gröna kjolen, jag tycker den är skitsnygg och så sitter den som en smäck! Men nummer fyra är också en favorit för jag gillar verkligen den rosa kjolen ihop med linnet.



Kommentarer

Mina favorit är nog 1 och 6!

Svar: Tack för din åsikt, kul att höra vad andra tycker! :)
Jennilie

älskar den gröna kjolen!

Åh jag röstar på nummer 3 eller 7! Men allt var ju snyggt som tusan!

Svar: Vad du skämmer bort mig med kommentarer och komplimanger, tack! :D Roligt att få höra din åsikt, vi verkar alla tycka olika. :)
Jennilie

» Lili

Kan inte riktigt välja, men någon av 1, 3 och 5! Gillar hur klänningen i femman är kombinerad med skorna och hatten, det är en väldigt häftig kontrast. Ettan har en fin färgkombination och ser härligt avslappnad ut, medan trean är riktigt klassiskt dressy. I like!


Kom ihåg






Trackback