Sakta vi går genom stan

Hej! Jag ligger just nu i mitt sovrum och redigerar lite bilder samtidigt som jag ser på gamla avsnitt av The Vampire Diaries. Tidigare idag åkte jag och mamma in stan, vi strosade omkring lite innan vi satte oss på Gårdens café & vedugn i Apotekarns trädgård och åt en sen lunch.
 
 
Jag åt en jättegod baguette!
 
Det är väldigt mysigt att sitta på deras innegård och äta.
 
När vi var klara tog vi en promenad i stan och i gamla stan, det är så vackert nu när stockrosorna och rosorna blommar!
 
Jag hoppas att det blir bra väder imorgon så jag kan gå på loppisen i Suckarnas gång nere i stan. Den loppisen är alltid som störst i juli så då vill man inte missa den! :) Nä nu ska jag fortsätta redigera bilder, dagens outfit dyker upp imorgon så kika in då. Ha en trevlig kväll!



Kommentarer
» Johan

Fina bilder.

Svar: Tack så mycket! :)
Jennilie


Kom ihåg






Trackback