Nya traderafynd

För några år sedan köpte jag en hel del kläder och skor från Tradera, men efter ett tag slutade jag nästan helt pga att fraktkostnaden oftast blev dyrare än varan i sig. Men för någon månad sedan upptäckte jag företaget Sellpy på tradera, de hjälper privatpersoner sälja sina grejer och har därför ute flera tusen annonser i veckan. Varje söndag kväll går annonserna ut och alla har ett startbud på 30 eller 50 kr, men det bästa av allt är att de samfraktar! Så vare sig man budar hem en eller åtta grejer så behöver man bara betala en fraktkostnad! Så numera sitter jag klistrad vid tradera varenda söndag kväll i hopp om att göra något eller några fynd, det brukar alltid sluta med det sistnämnda, haha. Men de säljer en hel del guldkorn så det är svårt att stå emot!
 
Här är kvällens fynd;
Bilder lånade från Sellpy//Tradera
 
 



Kommentarer

Hej Jen, jättekul att du hittat till oss på Tradera! Riktigt snygga bilder du tar med de saker du handlar från oss :) Du vet väl om att du också kan fynda direkt i vår egen butik också. Just nu har vi över 2000 saker till fastpris och du hittar dem på https://app.sellpy.se/market

Lycka till med fyndandet framöver!

Michael på Sellpy

Svar: Hej, och tack för din kommentar!Jag hittade till er av en slump för några veckor sedan och har sedan dess varit väldigt aktiv på er traderasida, fyndar exakt varenda söndag! :) Kan faktiskt erkänna att jag sitter inne på tradera just nu och kollar på alla nya grejer ni lägger ut inför söndag.

Jajjemen jag vet om att ni även säljer till fasta priser! Jag tycker det är roligare att buda, men är inne på er butik och kikar ibland också.

Tack så mycket, ha en fortsatt trevlig vecka!
Hälsningar Jennilie
Jennilie


Kom ihåg






Trackback