New in x3

Hej! Som jag redan berättat för er så gjorde jag en hel del fynd på lördagens loppisar, dessa tre handväskor är bara några av dem. Jag har redan sjukt många handväskor men jag tycker det är kul att matcha handväskan med min outfit, därför behöver jag många att välja bland! ;) Haha.
 
Jag är väldigt förtjust i så kallade "bucketbags", jag faller alltid för den typen av väskor! Den här svarta med gulddetaljer är lite större än de svarta jag redan har, så i den rymmer jag lite större grejer. Tio kronor betalade jag för den.
 
Den här nudefärgade axelremsväskan fick jag för 20 kronor.
 
Och den här söta lilla röda blev också min för en tjuga.
Handväskor//Second hand, loppis.



Kommentarer

fina!

Svar: Tack så mycket! :)
Jennilie

Fina! Tyckte den nudefärgade var snyggast men för dessa priser kan du ju köpa en till varje outfit du äger :P

Svar: Jag gillar nog också den nudefärgade mest, men den röda tycker jag också är väldigt fin! :) Haha ja men jag har nog snart en väska till varje outfit, kanske dags för en rensning snart! :D
Jennilie

Men åh vad fina!

» Sarah

Va billiga dom va :) De e alltid kul o fynda :)


Kom ihåg






Trackback