Mina gossar

Det är inte bara jag som tycker om att det är sommar, mina tre lurviga gossar tycker också att det är underbart med sol och värme (och alla kryp, flugor, fjärilar osv). Vi ser till att gå ut med dem några gånger i veckan, och så länge någon av oss i familjen är ute med dem i trädgården så stannar de där. De får aldrig vara ute ensamma utan vi ser alltid till att någon är med dem och har ständig koll på att de bara är i trädgården. Men de är så himla duktiga på det! Vår trädgård är inte speciellt stor men den är full av små träd, buskar, blommor osv, det är som en liten djungel, så det älskar att vara där. De springer och jagar varandra, ligger och softar i skuggan, jagar småkryp osv. De är verkligen som lyckligast när de får vara ute i trädgården!
 
Idag var det väldigt varmt och skönt ute så vi hängde i trädgården i några timmar, kameran fick hänga med ut så här kommer ett gäng bilder.
 
Min stora och vackra Turbo.
 
Och min lilla buskille Lillen.
 
Min älskade och gosiga Vilde.
 
Hur vacker får man vara?!
 
Turbo tycker det är skönt att ligga och vila i skuggan under studsmattan.
 
Vilde den lilla busen höll sig mest i buskarna så det är därför det bara finns med en bild på honom, jag älskar alla tre exakt lika mycket! <3
 
#AdopteraMera #AdopDontShop #KastreraDinKatt



Kommentarer

Jättefin trädgård men asså..... KATTERNA <3<3<3

Vilka mysiga sommar bilder. kramiz<3


Kom ihåg






Trackback