Min torsdag

Hej på er! Idag har vi haft ännu en dag med värme och strålande sol, skönt! Imorse cyklade jag ner till centrum för att börja morgonen med att gå på loppisen i Suckarnas gång (den är både idag, imorgon och på lördag). Det var dock väldigt få utställare men jag fick ändå med mig en scarf därifrån. Efter det strosade jag omkring i stan för just nu är det Krämarmarknad här i Simrishamn.
 
 
Jag var även inne på Netto en sväng för att spana in veckans kampanjvaror. Det var verkligen mina färger och jag tycker att dessa melaminprodukter är ruggigt fina! Jag har dock redan en hel servis som jag köpte på Netto för något år sedan.
 
Sedan mötte jag upp min lillebror Liam för att äta glass! Varje år får han 'en valfri glass i hamnen' av mig som födelsedagspresent, det är en tradition vi kört på i säkert fem år nu. :)
 
Jag lyxade till det och köpte tre kulor; daim, strawberry cheesecake och cocos, MUMS!
 
 När jag kom hem igen gick jag ut i trädgården med mina tre lurviga gossar. De älskar att få vara utomhus, speciellt såna här dagar när det är riktigt varmt ute (då är det nämligen väldigt varmt inomhus också). Så vi var ute i ungefär en och en halv timme, chillade i skuggan och busade lite. :) De kommande bilderna är fotade med min mobil.
 
Lillen och Vilde.
 
Vilde och Turbo.
 
Turbo, Lillen och Vilde.
 
Jag har precis ätit middag och nu är det dags att fota dagens outfit.
Ciao!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback