Lördag 9 juli

Hej! Jag hoppas att ni har haft en lika bra lördag som jag! Vid klockan 08:30 cyklade jag och mamma ner till loppisen i Suckarnas gång där vi strosade omkring och fyndade en del, jag ska visa er vad om någon dag. Det var väldigt många utställare idag men det är för att det är juli och därmed turistsäsong, men jag gillar det! 
 
 
När vi var klara där åkte vi vidare till Baskemölla för att gå på deras if-loppis, och även där fyndade vi några smågrejer.
 
Jag tyckte den här soffan var sååå fin, den hade gärna fått flytta hem till mig.
 
Efter loppisen så cyklade vi ner till havet där vi åt lunch och vilade våra ryggar lite. Därefter åt vi mjukglass i stan innan vi begav oss hem igen.
 
Efter att ha varit hemma ett tag så åkte vi tillbaka till Baskemölla för att gå på Backafestivalen, eller Backadagen som det heter i år. Där lyssnade vi på musik, såg på uppträdanden, pratade med vänner och bekanta, grillade halloumi och åt middag. En riktigt skön och trevlig eftermiddag!
 
Nu är jag hemma igen och jag har snart tänkt gå och sova för jag är väldigt trött känner jag, så god natt!



Kommentarer
» L

Härliga bilder!


Kom ihåg






Trackback