#Loppisfynd

 
Vid det här laget är det knappast någon hemlighet att jag är lite smått galen i att gå på loppisar! ;) Både i lördags och i söndags var jag på loppmarknad och fyndade lite smågrejer, bland annat det ni ser på bilden. Jag samlar på såna här galongalgar med nitar på så jag blev väldigt glad när jag hittade dessa och fick köpa dem för endast fem kronor styck! :D Jag samlar även på små fina lampskärmar för de har jag tänkt göra en ljusslinga av, ungefär som den här. Även de fick jag för fem kronor styck, billigt och bra! Och så fick det bli en inspirerande bok som jag kanske har nytta av i framtiden, om inte annat så är den fin att bläddra i, haha.
 
Just nu blir jag väldigt påverkad av all pollen, i natt låg jag och gnuggade ögonen jag vet inte hur länge, och idag har jag varit helt slut.. Jag har sovit i flera timmar idag och så har jag ingen kraft i kroppen, bara att gå upp och ner för trappan är sjukt jobbigt, det är som att benen inte orkar bära mig. Tyvärr så måste jag ha öppet fönstret i mitt sovrum för annars går det inte att vistas där inne pga värmen, så det är fritt fram för allt pollen att ta sig in. Jag brukar få den här effekten av pollen exakt vartenda år, ibland känner jag bara av det någon dag här och där medans jag vissa år kan vara "sjuk" i några veckor.
 
Aja, jag ville bara att ni skulle veta det ifall det blir lite glest med inlägg de kommande dagarna, men förhoppningsvis blir det inte så. Ciao!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback