Hela Världen

Igår när jag var på loppis så hittade jag ett gäng super vackra gamla Hela Världen tidningar! Som jag tidigare har nämnt i något inlägg så är jag riktigt svag för gamla tidningar, jag tycker att omslagen är otroligt vackra och innehållet är oftast rätt kul och intressant att läsa. Jag har ett stort gammalt tidningsställ, eller två tidningsställ (det här och det här) som jag har tänkt fylla med tidningar som dessa, och numer har jag faktiskt ett helt gäng av dem. Dessa prutade jag ner priset på så de blev mina för endast 3 kr styck! :D 
 
 Tidningar//Second hand, Loppis 3 kr styck.



Kommentarer

Men wow vilket kap! Jag har aldrig tänkt på det innan men omslagen är verkligen vackra :)

Så himla fina!! SÅ avis på dessa alltså

Svar: Visst är de! :D <3
Jennilie


Kom ihåg






Trackback