Crystals

God morgon! Har ni några planer för den här söndagen? Jag och mamma ska eventuellt ut för ytterligare en photoshoot vi planerat för, men jag får se.. Jag känner mig lite trött och slö och skulle helst bara ligga i sängen hela dagen, hehe. Men det kanske är då man ska se till att göra något kul, brukar väl vara så. Men som sagt, jag får se hur vi gör. Annars har jag inga planer för dagen, jag borde egentligen städa undan i mitt sovrum för det är kaotiskt där inne. Men det är en sån där sak som jag gärna skjuter upp för det är så himla tråkigt, fler än jag som gör så?
 
Vi fotade den här outfiten för några dagar sedan men jag blev inte alls nöjd med bilderna för det blåste så fruktansvärt mycket ute, så dessa kläder fick åka på igår igen så vi kunde ta nya bilder. Kameran började dock bete sig väldigt underligt och slutade fokusera, så bilderna är inte lika skarpa som jag vill ha dom men de är ändå betydligt bättre än de första vi tog. :)
 
Skor//Köpta i Amsterdam, 150 kr. Kjol//Second hand, Sellpy 30 kr. Linne//Second hand, Sellpy 30 kr. Solglasögon//Marknad, 40 kr. Handväska//Ebay, 85 kr. Skinnjacka//Gina Tricot, 599 kr. Örhängen//Ebay, 10 kr.
 
Outfitens totala kostnad; 944 kr.



Kommentarer
» Sarah

Coolt me silvriga skor :)

Svar: Tack. :) Jag är väldigt förtjust i mina silvriga pjucks, kul att dom är lite annorlunda!
Jennilie


Kom ihåg






Trackback