Blush'n gold

 Hej på er! Här i Simrishamn skiner solen så jag funderar på att gå ut och lägga mig i trädgården med en bok, eller kanske cykla ner till havet.. Jag får se! Jag har sovit rätt taskigt i natt så risken är ganska stor att jag somnar om jag lägger mig ner, haha. Men jag är i och för sig alltid sömnig, det är en biverkning av medicinerna jag äter pga min ryggvärk.
 
Men nog om min sömn, det är inte så intressant för er att läsa om! ;D Här kommer ett gäng bilder på outfiten jag bar igår. Det mesta jag har på mig är faktiskt nytt, det är sådant som jag köpt under de senaste veckorna.
 
Klackskor//Second hand, Tradera (Sellpy) 30 kr. Kjol//Second hand, Tradera (Sellpy) 30 kr. Topp//Second hand, Tradera (Sellpy) 56 kr. Guldjacka//Second hand, Tradera (Sellpy) 30 kr. Handväska//Second hand, Loppis 20 kr. Ringar//Primark 35 kr. Örhängen//Ebay 12 kr. Earcuff//Ebay 8 kr.
 
Outfitens totala kostnad; 221 kr!



Kommentarer

Jättesnyggt! Och så fint med fräknar!!!


Kom ihåg






Trackback