Behind the scenes

Hejsan! Idag har jag en riktigt slapp dag, har legat i sängen och redigerat bilder, ritat lite och ätit rester. Jag och mamma gjorde en riktigt god pizza igår, faktiskt den godaste hemgjorda pizzan jag har smakat! Vi hade på lite av allt möjligt av det vi hade i kylen; tomatsås (ofc), champinjoner, soltorkade tomater, oliver, fetaost, chévre, ädelost, pizzaost, päron och kapris. Mums!
 
Igår eftermiddag cyklade vi ner till havet för en photoshoot vi hade planerat för. Resultatet får ni troligen se någon gång framöver, men tills dess bjuder jag på några bts bilder.
 
 
Den här guldiga pistolen och rosorna agerade rekvisita på ett gäng av bilderna.
 
En liten paus för att värma mig, det var ingen varm och skön kväll direkt.
 
Vad gör man inte för att få bra bilder?! I klumpiga kängor skulle jag ut på dessa hala stenar, det slutade med att jag gick i vattnet istället. :D
Kängor//Second hand, Loppis 50 kr. Tyllklänning//Second hand, Tradera (Sellpy) 85 kr. Hatt//Second hand, Loppis 100 kr.



Kommentarer

åh så kul :)

Svar: Ja det var faktiskt kul, blev precis som vi hade tänkt oss! :)
Jennilie

Ser spännande ut! :D


Kom ihåg






Trackback