Among roses

Hej! Shit vad trött jag är idag, jag tror jag ska lägga mig i en solstol i trädgården och kanske läsa en bok, om jag inte somnar haha. Det är rätt soligt och varmt ute idag men det blåser en hel del, men jag bor ju Skåne.. Jag borde kanske vara van vid blåsten efter att ha bott här i sju i år, men näe, blåsten är något jag aldrig kommer vänja mig vid (eller tycka om). Speciellt på vintrarna, fasen vad blåsten kan få en på dåligt humör då! Jag älskar verkligen att bo här nere på Österlen, men som jag skrev, blåsten kommer jag nog alltid att ha problem med!
 
Men nog om det, här har ni gårdagens outfit som vi fotade när vi var i Ystad. Det blev väldigt mycket rosa, men det är ju min favoritfärg! ;)
Sneakers//Second hand, Tradera 99 kr. Kjol//Second hand, Tradera (Sellpy) 30 kr. Jeansskjorta//Second hand, Loppis 10 kr. Tröja//Second hand, Loppis 20 kr. Örhängen//Ebay 30 kr. Ringar//Ebay 10 kr. Handväska//Köpt i Warszawa, 160 kr. Solglasögon//Gamla, ca 59 kr.
 
Total kostnad för outfit; 418 kr.



Kommentarer

Kanonsnygg outfit!

» Sarah

Fina bilder :)

fina bilder ^^ skön stil

jag har aldrig varit i skåne så kan inte säga ngt om blåsten, men visste faktiskt inte att det var extra där eller så


Kom ihåg






Trackback