Road trippin'

 Som jag skrev igår så åkte jag och mamma iväg på en liten roadtrip här i Sverige måndag till torsdag! På måndag morgon klev vi upp väldigt tidigt och bilade upp till Skövde där mamma fotade det första hemmet. Det var bara för min del det var en nöjesresa, mamma hade tre hem att fota och det var anledningen till att vi åkte. Alla bilder i det här inlägget är fotat med min mobil.
 
När vi åker bil långt så bäddar jag ner mig i baksätet så jag kan ligga ner annars får jag alldeles för ont i ryggen (jag har självklart på mig bälte!).
 
Det första hemmet som mamma skulle fotografera låg som sagt i Skövde, det var hemma hos Sanna (hon heter @lifestylebydeija på instagram). Här är en liten tjuvtitt från hennes fina kök och vardagsrum!
 
På måndag kväll körde vi till Arboga där vi sov, och på tisdagen körde vi vidare till Västerås. Där fotograferade mamma en jättefin och trevlig lägenhet, Mikaela som bor i lägenheten heter @mistyleinterior på instagram. Här är två bilder från hennes hem!
 
När lägenheten var färdigfotograferad så körde vi till Uppsala där vi sov tills på onsdagen.
 
Mumsig hotellfrukost!
 
På onsdagen skulle det tredje och sista hemmet fotograferas, det var ett super vackert och elegant hus! Frida som bodde i huset var väldigt duktig på inredning, @frilov heter hon på instagram. Kolla bara in deras hall och vardagsrum!
 
På kvällen körde vi till Södertälje där vi sov onsdag till torsdag. Sen på torsdagen körde vi till Trosa där vi bara hade tänkt ta en liten snabb titt (mamma hade hört att det var ett väldigt mysigt samhälle) men det slutade med att vi gick omkring där i några timmar! Bilder därifrån ska jag visa er i ett eget inlägg, det dyker upp imorgon. Vi kom i alla fall hem sent på torsdag kväll efter en väldigt mysig liten tripp! :)



Kommentarer

Vilka trevliga bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Jennilie


Kom ihåg






Trackback