Världens sötaste - Kattungar

I tisdags åkte jag, lillebror Liam och mamma och hälsade på hos min och mammas blogg- och instagramvän Chanette, vars hankatt och honkatt fått två kattungar. Enligt mig är kattungar det finaste och mest underbara som finns så jag var bara tvungen att få träffa dem, det var dessutom väldigt trevligt att få träffa Chanette! Agnes och Chanel som ungarna heter föddes någon eller några veckor innan jul, så just nu är dom som allra sötast! De piper, springer nyfiket omkring och busar med varandra, såå himla söta!! Det var väldigt svårt att fånga dem på bild då de aldrig var stilla och så var det ganska mörkt, men några bilder blev det.
 
Ett sött litet busfrö!
 
 
Ser ni var kattungen ligger och sover? Som en halsduk runt pappans hals :) Jag är så imponerad av den här kattpappan, han hjälpte till att "förlösa" de små liven, han tvättar dem, han är den som mest ser efter dem och ja, han är helt enkelt en super pappa!
 
 
Pappan med sina två små flickor!
 
 
Hela kattfamiljen, mamma, pappa och tvillingflickorna.
 
 
Jag kan inte få nog av att gosa med katter, tycker de är så himla underbara! Är så glad att jag äntligen har två katter, världens finaste pojkar! Ska faktiskt gå och lägga mig med dem nu, de ligger alltid och sover i sängen hos mig :) God natt och sov gott!
 
Förresten! Glöm inte att följa mig på instagram @dayswithjen, där uppdaterar jag ganska flitigt!



Kommentarer

nawwww så fina foto ni tog på de små godingarna.
så fräckt det foto där ena bebisen sitter ner på sin bak med tassen ut.. hi hi såg sjukt coolt ut..

du får snart komma hit igen o hälsa på dom...

Åh jag är sååå svag för kattungar! Lätt det sötaste som finns.

Så söt liten kattfamilj :)


Kom ihåg






Trackback