Bloggning - 2014 - shopping

Hej alla fina!! Så kul att logga in här och se att ni saknar mig, jag saknar ju er med! I förra inlägget skrev jag ju att det kändes som att blogglusten var på väg tillbaka, den försvann tyvärr lika snabbt som den kom.. Är så svårt att beskriva hur jag känner inför bloggningen just nu, för på ett sätt älskar jag att blogga, planera och fota outfits, få respons från er och känna att jag gör något om dagarna. Men å andra sidan så har jag ingen större lust till det och allt som har med bloggning att göra känns helt plötslig så jobbigt. Det är en konstig känsla, typ som hatkärlek. Så jag har helt enkelt bestämt mig för att blogga när jag känner för det! Det kan bli allt ifrån varenda dag till en gång i månaden, vill inte att det ska kännas som något måste just nu. Så förlåt för min super duper dåliga bloggning på sistone, men jag hoppas ni förstår mig.
 
Jul och nyår har passerat och jag hoppas att ni hade det jätte mysigt och trevligt, själv firade jag båda hemma med familjen. Julafton var verkligen hur mysigt som helst, världens godaste mat, fina julklappar, mysig stämning och så min älskade familj! Nyår hade jag dock tänkt fira med äldsta brorsan och ett gäng av hans vänner, men jag blev så dålig i ryggen att jag var tvungen att stanna hemma. Hade det ganska trevigt ändå, önskar bara att jag slapp ha så ont! Enda sedan nyår har jag varit extremt dålig i ryggen, haft värken från helvetet! Har varit helt sängliggande, direkt jag belastat ryggen så har värken stigit i rekordfart och ryggen har typ krampat. Det enda som har hjälpt/hjälper är att ligga ner och bedöva ryggen med en påse frysta ärtor (plus mina värktabletter).
 
Idag är första dagen jag kunnat vara uppe så då passade jag, mamma och Liam på att hälsa på hos en blogg/instgramvän vars katter har fått två söta kattungar. Jag hade med mig kameran så det kommer eventuellt upp några söta bilder inom ett par dagar.
 
Jag brukar alltid se fram emot och shoppa som en tok på mellandagsrean, men eftersom jag är så dålig i ryggen så har jag inte varit i några butiker i år. Kände mig lite deppad över det plus att jag tyckte synd om mig själv pga all värk, så jag bestämde mig för att göra en beställning från ebay.com. Så efter att ha kollat omkring på olika sidor och produkter så gjorde jag min beställning igår, här ser ni vad jag valde att klicka hem;
 
 
Den blå "scuba"kjolen har jag velat ha såå länge, är så glad att jag hittade en lite billigare variant! Och de fluffiga väskorna tycker jag är såå coola! Jag har redan en i svart och på den har jag klippt bort "handtagen" och satt dit en lång kedja som axelband istället. Det blev tusen gånger snyggare så jag kommer göra likadant med den vita och blå!
 
 
Jag älskar ju smycken och använder det nästan varenda dag, så det är alltid kul att beställa hem lite nytt. Jag hoppas att de två kedjorna uppe till vänster är lika stora och klumpiga som de ser ut att vara, vill verkligen att det ska vara xl! Och de vita örhängena ser ut att vara såå fina, älskar guld och vitt tillsammans :) Alla smycken kostar mellan 6-44 kr, så det är som vanligt riktigt billigt!
 
Nu ska jag och katterna gå upp och sova. Jag hoppas vi hörs snart igen, ska verkligen försöka lägga ut kattungebilderna någon dag snart så ni får se dem! God natt, kram!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback