Jag vill inte säga hej då..

Hej fina ni!
Nu var det väldigt längesen jag bloggade senast! Jag har tyvärr ingen lust att blogga längre, det känns inte lika kul som det gjorde för ett år sedan. Men jag saknar bloggningen, jag saknar era kommentarer och glädjen jag kände när jag gjorde mina inlägg. Jag känner mig fortfarande inte redo att säga att jag ska sluta blogga helt och hållet.. Jag HOPPAS så innerligt att jag ska få tillbaka blogglusten och jag tänker att den kanske kommer tillbaka när det blir finare utomhus..?! Det är alltid roligare att fota fina bilder på våren/sommaren/hösten, då är det behagligt utomhus, det är vackert, man är ute väldigt mycket och jag känner mig oftast mest inspirerad på sommaren. Så jag hoppas fortfarande!! Men jag förstår att jag troligen har förlorat ett flertal av mina läsare.
 
Jag kan inte lova nånting, för om jag inte känner för att blogga kommer jag inte göra det. Men jag hoppas så innerligt att lusten kommer tillbaka, så snart som möjligt!
 
Och för er som kanske funderar hur det är med min rygg.. I förra veckan fick vi äntligen reda på vad som är fel med min rygg och vad jag ska göra för att åtminstone bli lite bättre! Ni anar inte hur skönt det känns!! Det har ju gått 3 och ½ år sedan jag opererade ryggen och bara fick ondare och ondare. Men det här är fortfarande lite utav en "chansning".. Jag kommer bli bättre, men ingen vet hur mycket bättre. Om jag har otur kanske jag bara blir pyttelite bättre, men om jag har tur kan det bli bra mycket bättre. Det kan ta flera månader innan jag ens märker någon skillnad så det är en långsam process.
 
Jag vet inte om någon/några av er fortfarande är "intresserade" av min rygg? Men om någon vill veta vad vi kommit fram till så lämna en kommentar så lovar jag att skriva ett inlägg om det lite längre fram :)
 
Jag hoppas att ni alla har det bra!! <3 Kram kram



Kommentarer

Hoppas verkligen inspirationen kommer tillbaka. Kan inte låta bli att av vana klicka in här varje dag och hoppas på ett inlägg :D
Jag vill väldigt gärna veta hur det är med min förebild och jag hoppas att det ni kommit fram till kommer göra att du blir bättre :)
Kramar från Norra Skåne.

Svar: Awh fina du! Jag känner mig så dum mot er som ständigt klickar er in på min blogg i hopp om att jag ska ha gjort ett inlägg, men istället gör jag er bara besvikna.. Jag hoppas också så innerligt att jag får tillbaka inspirationen och lusten att blogga för jag saknar det, och jag saknar er!!! Jag ska skriva ett ordentligt inlägg om ryggen så ni får veta vad som hänt och vad planen är, jag lovar! :) Kram kram!
Jennilie

Jag är väldigt intresserad å höra- och blir jätteglad när jag läser dehär!! <3 men vi måste även bli myycke bättre på att ringa varann haha- jag förstår dig som inte har orken där varje dag, men skäms på mig! :P

Svar: Äh, vi har har ju båda två telefoner!! MEN jag tror faktiskt ändå att det brukar vara jag som ringer för det mesta ;) Men jag håller med, vi får bli bättre båda två!!
Jennilie

» Erica

Jag saknar verkligen dina inlägg, älskade att se dina outfits, de gav mig så mycket inspiration och fick mig att våga mer! Förstår dock att det inte går att blogga utan inspiration, men jag hoppas du kommer tillbaka :) Blir orolig att du mår dåligt när du är borta härifrån, men skönt att höra att de hittat vad som är fel med ryggen nu. Skulle vara intressant att läsa ett inlägg om det, har ju följt dig så länge nu :)

Svar: Åh vad snäll du är, jag blir så förblånat glad!!! <3 Ja alltså jag saknar att blogga och ha kontakt mer er läsare så himla mycket!! Jag ska verkligen göra allt i min makt att försöka "komma tillbaka"! Jag kanske får tvinga mig själv att göra kanske 4 inlägg på en vecka och se om det får mig att inse hur kul det faktiskt är med bloggen.. Vad söt du är som blir orolig för min skull! Jag har ju tyvärr ständig värk, MEN jag har ju bättre och sämre dagar! Så bara för att jag alltid har ont betyder inte att jag alltid lider på grund av det! :) I förrgår pysslade jag faktiskt för första gången på länge, och även fast jag hade ont så tänkte jag inte på det, utan jag va fokuserad på det jag gjorde och tycker ju att det är så kul att pyssla! Jag ska se till att skriva ett ordentlig inlägg om hur det är med ryggen nu och vad jag fått reda på på sista tiden, jag måste bara ta tag i det. Ha det bra, kramar!
Jennilie

jag saknar också dina inlägg! :)

» Elin

Saknar oxå dina inlägg och outfits! Men jättehärligt att höra att de hittat vad som är fel! Jag har själv problem med nacke och axlar men fick veta för drygt 2 år sen vad som var fel och kunde då börja komma tillbaka och bli bättre.

Jag vill önska dig lycka till och jag hoppas verkligen att du blir bättre!
Kram

Svar: Vad snäll du är och vad glad jag blir, tack! :) Ja det känns så skönt att äntligen veta vad som är galet i ryggen, det var minsann på tiden!! Tråkigt att höra att du har såna problem med nacken, min mamma har det i perioder och jag ser ju på henne hur fruktansvärt det är. Men det låter ju ändå positivt, att du är/kommer bli bättre?!
Tack så mycket fina du, det värmer!! Jag hoppas att du också får bukt med din nacke, värk är inget att leka med.. Kram
Jennilie

» Kajsa

Blir så glad för din skull att ni äntligen vet vad som är fel med din rygg och hoppas att allt ska bli bra så snart som möjligt. Hoppas även att din inspiration kommer tillbaka tillsammans med värmen för åh vad jag saknar att läsa vad du skriver och inspireras av dina bilder! Kram

Svar: Tack så mycket snälla du och ja det känns såå bra att äntligen veta vad som är galet i ryggen och hur jag ska gå vidare! Ska se till att skriva mer detaljerat om det i ett inlägg. Jag hoppas också så innerligt att inspirationen börjar komma tillbaka för jag saknar att blogga och ha kontakt med er så himla mycket!! Jag vågar som sagt inte lova något men jag ska verkligen försöka få tillbaka glädjen med bloggen :) Många kramar!!
Jennilie

» Line

Vad skönt att det händer något bra gällande din rygg! Jag är absolut intresserad av hur det kommer gå för dig och om du blir bättre. Vore ju så himla skönt för dig om du äntligen skulle slippa dina ryggbesvär! Kram <3

Svar: Ja du anar inte hur skönt det är!! Har ju gått flera år utan att någon har vetat vad som är fel och hur man långsiktigt ska kunna smärtlinda mig.. Så det var minsann på tiden! :D Jag ska se till att skriva ett inlägg om vad vi kommit fram till osv, handlar bara om att ta tag i det. Tack fina du för dina värmande ord, kram!!
Jennilie

Jag är värdelös på att kommentera nuförtiden men såklart så vill jag höra hur det går med din rygg. Hoppas innerligt att du blir mycket, mycket bättre!

Svar: Det är du inte ensam om ;) Från att ha följt över 100 bloggar för ca ett år sedan så följer jag numera kanske stycken, och jag är en sån person som aldrig kommenterar heller. Jag ska se till att ta tag i det och skriva ett inlägg om ryggen, så det kommer! Tack fina du! Ha det bra, kram!!!
Jennilie

Hi

Please please Jen do not stop your blog; Where would i find a so beautiful girl in pvc pants !!! lol
kisses

Svar: Hi! I'm not sure yet if I want to stop blogging or start again.. Only time will tell! Haha thank you ;) :D
Jennilie

» Linn

Jaa, skriv gärna hur du mår fina du!!

Svar: Ja jag ska se till att skriva ett inlägg om hur det är med ryggen och allt just nu, det handlar bara om att ta tag i det :) Kram!
Jennilie


Kom ihåg






Trackback