Rosa rosor i mitt hår..

 Vad tycker ni om bilderna? Mamma tog dem på mig för ett par veckor sedan!
 
Hejsan! Hur är det med er? Jag har det himla bra här uppe i norr, är just nu hemma hos Sara. Jag kom hit i fredags och åker härifrån imorgon, då ska jag till byn jag bodde i innan vi flyttade ner till Skåne (ska hälsa på morbror med familj). Jag och Sara har inte gjort så himla mycket, eller jo det har vi ju faktiskt! Hon har precis flyttat till en ny lägenhet så ingenting var uppackat och det såg ut som ett bombnerslag, det var saker öööööveralt! Så vi har rensat, möblerat om och donat på hela helgen. Men nu är vi snart klara så då kanske vi ser en film eller något :)
 
Postar en outfit imorgon eller i övermorgon, så kika in då. Ha det bra, kram!



Kommentarer

Mållös, helt fantastiska bilder!

ohhh där är mitt favo foto på dig.. det sista här i detta inlägget.. så otroligt vackert

» Anita

bild 2 påminner om törnrosa:)

» moa

Herrejisses, vilka fantastiska bilder!

» SOFIA

Dessa bilder är så otroligt fina! Den sista är helt otroligt vacker. :)

» emma

riktigt underbara bilder!

» Sara

Riktigt fina bilder :)

så vackra bilder! :)

» Line

Så himla fina bilder!


Kom ihåg






Trackback