Oh no!

Hej på er så här mitt i natten. Jag är fortfarande kvar hos pappa, men om några dagar drar jag vidare in till stan för att träffa lite vänner :) Jag måste tyvärr meddela att min dator är stendöd.. Helt plötsligt går den inte att starta, förstår ingenting. Och alla bilder till inläggen jag har tänkt göra till er nu i september ligger ju i datorn. Så förblånat irriterande! Pappa ska ta sig en titt på den imorgon, om jag har tur så kanske han kan fixa den. Ni kan ju hålla tummarna, annars blir det inga inlägg förrän jag kommer hem den 3 oktober. Ville att ni skulle veta det så ni inte tror att jag struntar i er, det skulle jag aldrig göra.

Nu ska jag se om jag kanske får sova lite.. Ryggen bråkar med mig så jag har sovit rätt kasst de senaste nätterna. Jag hoppas ni har det bra och att datorn mirakulöst startar imorgon :) Kram!



Kommentarer

Åh hoppas att din dator börjar samarbeta med dig igen, och krya på dig ang ryggen!


Kom ihåg






Trackback