Me and my bike

Klackskor//Gina Tricot   Byxor//Gina Tricot   T-shirt//Ebay   Keps//Ebay   Solglasögon//Tradera   Klocka//Present   Smycken//Ebay
 
Hejsan. Tänkte att jag postar det här inlägget innan det är dags att sova. Ligger i sängen just nu och myser med pappas två hankatter, Zimba ligger vid mina fötter och Atlas ligger här uppe. Atlas är så himla gosig!! Varje kväll när jag går och lägger mig så hoppar han upp och lägger sig tätt intill mig, så då ligger jag och håller om honom tills vi båda somnar. Imorgon drar jag in till stan igen, sover först en natt hos Tobias och sedan blir jag hos Hanna tills på söndag. Det är ju så kul att få träffa mina vänner, även om jag inte hinner träffa alla.
 
Förresten, tack för alla fina kommentarer ni lämnat på mitt tidigare inlägg, så kul att ni också gillar bilderna! Det var mörkt ute och regnade när vi tog dem, men det syns som tur är inte. Nä hörrni, nu är det dags för mig att sova. Natti natt!
 



Kommentarer

Älskar den här outfiten! Galet snyggt.


Kom ihåg






Trackback