I don't know what I'm feeling

Fler bilder som mamma tog på mig för några veckor sedan.
 
 Hejsan! Tänkte kika in och önska er en trevlig helg :) Själv är jag hos min vän Hanna just nu, vi har precis ätit middag så nu väntar vi på att Idol ska börja. Efter det ska vi se en skräckfilm och mumsa i oss av våran pecankola cheesecake som vi bakade igår, mumsigt värre! Och imorgon ska vi göra stan, förhoppningsvis kommer jag hem med några snygga höstplagg. Tänk vad tiden går snabbt.. Jag har redan varit hela tre veckor här uppe i norr, på torsdag är det dags att flyga hem igen. Känns både bra och dåligt. Jag avskyr att lämna min pappa, släkt och vänner, men jag längtar så efter mina kissemissar och jag saknar den skånska hösten. Det är svårt det där!
 
Jag hoppas ni får en rolig kväll och att helgen blir bra, det kommer min bli.
Vi hörs om någon dag igen, kram!



Kommentarer

fantastiskt fina bilder!

» Sara

Fina bilder :)

Sjukt fina bilder!!

En så otroligt vacker bildserie! Magiskt att få ta del av. :)
Kram

Åh så vackra foton!! LOVE

Säger som de andra, verkligen fina bilder! :)


Kom ihåg






Trackback