Grillkväll

I söndags bestämde vi oss för att ha en grillkväll! Sagt och gjort.. Vi handlade mat, tog med oss det vi behövde och så begav vi oss mot en grillkoja. I början var det lite kyligt, men när eldan tagit sig blev det genast behagligt. I och med att det var kolsvart ute så var jag tvungen att använda blixten när jag fotade, men så är det ju ibland.
 
Pappa fick hantera elden och grillandet.
 
Så här såg min hamburgare ut. Och ja, den var svingod!
 
 
Min snälla och fina farmor som var och hälsade på.
 
 
Åsa och jag.
 
 
Vi grillade några korvar också.
 
 
Farmor och jag.
 
 
Farmor och pappa.
 
 
Vi avslutade källen med att grilla marshmallows, det är ju så förblånat gott!
 
 
Sånt här borde man ju göra typ varenda helg, det är ju så enkelt men ändå så himla mysigt. Vi var alla väldigt nöjda med kvällen :)
 
Förresten! Det är tydligen min strömkabel till datorn som är trasig, inte själva datorn. Men pappa hade tydligen en likadan sladd så det är den jag lånar just nu, vilken tur!



Kommentarer

Åh vad mysigt det såg ut att vara och herregud vad gott.
Vilken tur att det löste sig med datorn!

Din pappa e jäkligt lik sin mor


Kom ihåg






Trackback