In your dreams

Buffalo platåskor//Trendsales   Lackbyxor//Gina Tricot   Tröja//H&M   Kappa//New Yorker   Nättröja//Nelly   Halsband//Ebay   Hatt//H&M
 
Hej. Har ni haft en bra lördag? Min har varit väldigt slö och slapp, har sovit och tittat på tv, typ. Men igår var jag och mamma i Ystad där vi strosade omkring på stan och köpte lite nödvändigheter. Nog för att jag har haft det bra uppe i Umeå, men nog är det skönt att komma hem till massor av blommande blommor och en vackrare och mer färgglad höst. Ovan ser ni vad jag hade på mig igår, invigde tröjan som jag handlade när jag var uppe i norr. Den är verkligen bekväm och mysig, ett perfekt höstplagg om du frågar mig!
 
Ni anar inte hur glad jag blev när jag äntligen fick krama och gosa med mina missar, tusan vad jag saknade dem under de fyra veckor jag var borta. Men jag tror de saknat mig med, för sedan jag kom hem har de båda sovit med mig i min säng, mys!
 
Nä hörrni, nu är det väl dags att sova, vill inte vara lika trött imorgon.
God natt!



Kommentarer
» Bunny

Cool outfit!!

Tycker du har en jättefin blogg och jag älskar dina outfits!

Wow, fina bilder, coola outfits!

» J

Älskar dina buffalos, å klart ännu snyggare med lack byxor till!!
fett snygga outfits med massor av platå <3


Kom ihåg






Trackback