I wish I was a punk rocker

Platåskor//Tradera   Lackkjol//Trendsales   Tröja//Ebay   Hatt//H&M   Örhängen//Ebay
 
Åh, min sista dag hos pappa, flyger hem till Skåneland imorgon eftermiddag. Jag hatar att säga hej då när man vet att det lär dröja flera månader innan man träffas igen, men då har vi något att se fram emot! Så idag gör jag inte många knop, passar på att hänga med pappa och myser allt jag bara kan med alla katter (som jag också kommer sakna sjukt mycket!!). Men nog om det, ville mest bara säga hej och posta den här outfiten. Älskar verkligen den här tröjan, den är så himla mysig och bekväm. Ni kanske minns att jag har en i grönt också (klick)? Den är skitsnygg den med!
 
Jag vet inte om jag kommer hinna/vill blogga något imorgon, men annars lär vi nog höras på fredag.
Ha en fortsatt fin dag!



Kommentarer

Riktigt snygg tröja!!

Skorna..!

Åh nej vad hemsk kjol... don't wish u where a punk rocker. Inte i den outfiten iallafall!/ nattstad.se/barafluff

supersnygg outfit ju!


Kom ihåg






Trackback