Ny mobil och mobilväskor/skydd

Hejsan! Igår var jag och mamma på NOVA Lund där vi kikade i massor av butiker och shoppade lite. Jag hittade bland annat ett par mörkgrå jeans i boyfriendmodell, äntligen säger jag bara, som jag har letat! De var dessutom på rea så det kostade bara 150 kr, snacka om tur! Men det bästa av allt... Jag hade ett presentkort på MediaMarkt så jag har gått och blivit med en ny telefon, wihoo!! Det viktiga för mig var en bra mobilkamera, så efter att ha frågat runt och googlat efter tips bestämde jag mig tillslut för en Samsung Galaxy S4. Och JA, nog är jag nöjd! Jag som är van vid äldre mobiltelefoner (de som går att köpa för under tusenlappen) tycker att den är helt underbar och har funktioner som jag bara kunde drömma om. 
 
Jag är väldigt noggrann med mina grejer, så det första jag gjorde igår när jag kom hem var att beställa displayskydd och ett skydds"fodral" till telefonen. Beställde grejerna från fyndiq.se så jag får förhoppningsvis hem dem om någon enstaka dag, vågar inte använda telefonen så mycket innan dess. Jag kunde dock inte låta bli att gå in på ebay och kika efter lite roligare och snyggare fodral/väskor, och efter ett tag hade jag hittat tre stycken som jag gillade! Min telefon är vit, därför tror jag att det blir snyggast med vita fodral till den, vilket det fick bli. Ser nu att alla även har guldfärgade detaljer, men jag tycker vitt och guld passar så bra ihop.
 
Från ebay.com



Kommentarer

ebay har verkligen toppen utbud på iphone skal.. köper alltid mina där.. lovely


Kom ihåg






Trackback