Jag kunde inte motstå...

Hej fina ni! Alltså åh vad vädret har sugit den senaste veckan!! Det har regnat och regnat, inte hela tiden såklart, men tillräckligt för att det ska kännas som hela tiden. Och jag som styrs äckligt mycket av vädret har därför inte haft minsta lilla inspiration till att ta outfitbilder. Den här tiden på året har jag alltid avskytt och jag låter det påverka mig alldeles för mycket, men det är svårt att låta bli.
 
Jag har i alla fall inte gjort så super mycket sedan jag sist uppdaterade.. Jag har tränat en del, käkat på restaurang, köpt en del julklappar, sett serier, spanat på ebay och myst med mina kissemissar. Hittade som vanligt en miljon snygga och roliga saker på ebay, men jag var tvungen att hålla fingrarna i styr för att kunna köpa julklappar (och så har jag såklart inte råd att köpa en miljon saker). Men jag unnade mig lite smått och billigt så som lösögonfransar, något smycke, två klockor osv. Men två lite dyrare ting (ca 300 kr sammanlagt) fick också slinka med , nämligen jackan och väskan som ni ser här nedanför.
 
 
Vad tycker ni om dem?



Kommentarer

När du nu pratar julklappar, kan du inte ge lite julklappstips? Både till tjejer och killar, som man kan hitta just på ebay ? :D

Svar: Om du inte redan har sett det så finns nu ett inlägg på bloggen! Hoppas du hittar något passande att ge bort =)
Jennilie

i know the feeeling...attans ebay som ska ha så mycket av allt man behöver o inte behöver ha ha ha..

Sweet jesus amalia kan du länka jackan???


Kom ihåg






Trackback