New bags

Från Lindex.
 
Titta vilka snygga små väskor jag fick med mig hem från Lindex idag! De hade erbjudandet "Ta två betala för en" på accessoarerna som var på rea, så jag fick båda för endast 75 kr. Vilket fynd! I verkligheten är färgerna dessutom mycket finare, men ni vet ju hur det kan bli med färger när man fotograferar dem, de har ju en tendens att ändra på sig.
 
Och tack för era fina gratulationer :) Så kul att ni bryr er om mig! Jag har haft en fantastisk dag måste jag säga, jag är helnöjd. Jag är dock alldeles för trött för att redigera bilder och skriva om dagen, så det gör jag imorgon istället. Men ni ska inte vänta er ett inlägg tidigt åt morgon.. Med tanke på hur mycket jag har rört på mig idag och all extra medicin jag varit tvungen att ta (som jag blir väldigt trött av), så ska jag ta en rejäl sovmorgon.
 
Nu ska jag krypa tills sängs och mysa med missarna som redan ligger och sover i min säng.
Sov gott!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback