Hey, give me a chance to explain!

Hej på er fina! Jag hoppas ni har haft det bra de senaste dagarna som jag har varit frånvarande? Jag vet inte riktigt vad det är som har hänt, men jag har verkligen inte haft någon lust att blogga. Men jag tror det har med min pollenallergi att göra, plus att jag har varit väldigt dålig i ryggen hela veckan. Jag har gått och fått allergisprutor mot mina allergier (bl.a pollen) i flera år, så min allergi är tusen gånger bättre nu än innan jag började med sprutorna. Men det verkar som att jag fortfarande har kvar lite av just pollenallergin, för jag är ständigt täppt i näsan på nätterna, plus att jag är så äckligt trött hela tiden och känner mig  hängig i kroppen. Så jag har bara tagit det lugnt, läst, myst med katterna och sovit jätte mycket. Det är tröttheten som är det jobbigaste, det känns ungefär som att jag inte har sovit på åtminstone ett dygn, även fast jag sover som vanligt. Så direkt jag slappnar av somnar jag. Jättekul...
 
Förut när jag har känt så här har det gått över, fast det brukar ha tagit några veckor tyvärr. Men om bara ryggsmärtan kan ge med sig lite så tror jag att jag skulle må mycket bättre och orka blogga lite mer. Det är ju den här årstiden som jag brukar gilla att blogga som mest, det är ju så vackert utomhus nu och äntligen kan man bära tunnare kläder :) Nä, jag måste banne mig börja må bättre snart!! Jag har ju längtat efter våren i över ett halvår, så inget ska få förstöra det här för mig. Jag önskar att min hjärna kunde ta kontroll över min kropp och göra som jag säger.
 
Förlåt för ett ganska tråkigt inlägg, jag förstår att det inte är sånt här ni vill läsa om med tanke på min glesa uppdatering. Jag ska försöka komma på fötter igen när den västa ryggsmärtan gett med sig.
 
Nu ska jag höra om lillbrorsan vill se något DH avsnitt med mig innan vi lägger oss.
Hoppas ni får en bra helg, vi hörs snart igen!
 
 
 



Kommentarer

fasiken.. nu fick jag svar va attans det varit med mig den senaste tiden..(genom att läsa ditt inlägg) varit snuvig hela tiden med o trött som värsta zombin.. kom ju på att jag fick positivt svar att jag hade attans allergi bla mot gråbo..skit..jag borde nog börja ta de attans allergi pillren jag fick av läkaren...fick ganska nyliggen reda på det..hmmmm


Kom ihåg






Trackback