Gifts and Instagram!

Hejsan! Igår fyllde jag som sagt 23 år vilket innebar presenter :D Jag älskar att ge bort presenter, men jag älskar lika mycket att få dem, hihi. Jag tänkte i alla fall berätta vad jag fick och så visa några bilder.
 
Från min styvpappa fick jag dessa stora och fina blommor, i min favoritfärg rosa dessutom! Och av min lilla vän Rosie, hennes storasyster och familj fick jag massor av fina blommor som de plockat.
 
Av mina bröder fick jag en stooor korg full av godsaker precis i min smak :) Här nedan ser ni vad korgen var fylld med.
 
 
Av min pappa fick jag den här mobiltelefonen! Jag som tidigare aldrig har haft en mobil med appfunktion blev såklart nöjd!
 
 
Förutom det ovan så fick jag en "resa" av mamma och Andreas (styvpappa) som fortfarande är lite oklar. Men just nu ser det ut som att jag och mamma ska köra till Ullared (jag har hur länge sem helst velat besöka Ullared!) och vara där en dag, sedan sova borta en-två nätter och kanske besöka nån stad vi aldrig varit i. Det är som sagt inte helt planerat ännu för det beror på hur mycket min rygg klarar av. Så det blir inte av just nu, men förhoppningsvis i juli. Förutom det så fick jag två presentkort och pengar av vänner och släkt.
 
För att prata om min nya mobil igen.. Än så länge har jag bara hunnit spana in en app och det är Instagram. Så nu kan ni spana in min instagramprofil genom att söka efter dayswithjen. Just nu har jag bara ett kontantkort till min telefon så det blir så dyrt att surfa utanför hemmet, därför kommer jag inte uppdatera super flitigt så här i början (tror jag). Men när jag fixat till det så kommer jag nog uppdatera med en hel del bilder som inte visas här :)
 
Ciao.



Kommentarer

instagram e as kul...jag gillar det tom bättre än fb

» Bunny

Oh vad kul och vilka fina presenter! Det är en bra telefon du fått, jag har varit med och byggt den, tihih! :D

» Micke

Man får Gratulera. Gillar att läsa din blogg.


Kom ihåg






Trackback