Sommarminnen

 Hejsan. Jag är ledsen att jag inte har uppdaterat på några dagar men jag har haft det så jobbigt med ryggen! Jag har faktiskt klätt på mig för att ta outfitbilder tre gånger, men av olika anledningar har det tyvärr inte blivit av. Idag hade vi faktiskt strålande sol ute och det fick mig att längta efter sommarens värmande strålar. Jag avskyr verkligen vintern och håller mig inne såvida det inte är flera plusgrader ute (vilket nog är anledningen till att jag är så blek, haha). Men direkt det blir vår, sol och plusgrader vaknar jag till liv och börjar sakta men säkert röra mig utomhus igen. Jag älskar våren för då vet man att sommaren är på gång, men sommaren är ändå min favoritårstid, utan tvekan! Det är vackert ute, jag älskar den varma kvällsolen, man kan bära mycket snyggare outfits än på vintern, man får färg och jag mår helt enkelt så mycket bättre på sommaren. När vi ändå pratar om min favoritårstid så tänkte jag visa bilder från förra sommaren. Se och njut, men främst, LÄNGTA :)
 
 
 Nu ska jag gå och lägga mig, kram och god natt.



Kommentarer
» Bunny

Sitter också och går igenom sommarbilder, och längtan är så stor så jag tror jag spricker snart! Bara en månad kvar sen är den här , sommaren! :D

Svar: Ja under vintern är ju sommaren det enda man går och längtar efter :D Jag tycker dock inte att sommaren är här än. Enligt mig är det sommar i juni, det är en sommarmånad för mig :)
Jennilie

vem tar dina bilder? sjukt härliga!

» Emma

Så himla fina bilder!

Svar: Tack snälla du :)
Jennilie


Kom ihåg






Trackback