Smått och gott

Hej. Jag är ledsen för den uteblivna uppdateringen idag, men nu så. Idag har vi varit iväg på födelsedagsfika, alltid lika mysigt. Jag hade tänkt fota en outfit idag men vi hade bråttom och stället jag hade tänkt fota på var det alldeles för soligt och blåsigt, så jag fick strunta i det. Men det var en snygg outfit så jag ska se till att fota den en annan dag istället så ni får se den :) Nu hade jag tänkt visa lite grejer som jag har köpt på senaste tiden.
 
Först ut har vi ett par coola solglasögon och en mini hatt som man sätter i håret med hjälp av ett spänne. Från ebay.com.
 
 
En stor och snygg väska! Älskar den blå färgen och materialet. Från ebay.com.
 
 
Dessa vantar köpte jag på Åhlens för 20 kr per par, helt klart prisvärt! Riktigt härliga vårfärger.
 
Nu ska jag hugga in på mitt godis, haha! Jag älskar lördagar. Jag hoppas ni får en bra kväll, vi hörs imorgon! Kram.



Kommentarer

Hejhej! Fixade ihop ett collage med några bikinis från victoria secret. Om du vill får du gärna kika in och kolla. Någon favorit kanske? :D

SV: Håller med, va skoj! :D kram fina saker!

Tack snälla du!


Kom ihåg






Trackback