Shoes are a girls best friend

Kavaj//H&M   Byxor//Gina Tricot   Bustier//Gina Tricot   Gula klackar//Nelly.com   Halsband//Ebay   Hatt//H&M
 
Som många andra tjejer så älskar jag skor! Jag älskar att prova nya skor, se på nya skor, shoppa nya skor och äga massor av skor. Jag shoppar skor alldeles för ofta, men jag har svårt att låta bli då skor är bland det roligaste man kan köpa! Jag äger jag vet inte hur många par men jag kan inte få nog, om det är något som enkelt kan göra en outfit tio gånger snyggare så är det ett par snygga pjucks. Här ovan ser ni en del av min "lilla samling". Andra badar i vatten, jag badar i skor ;D



Kommentarer
» Erika

Älwkar bilderna Är ungefär lika galen i skor jag med ;)

Svar: Ja men hur kan man inte vara galen i skor liksom??? ;)
Jennilie

» Linn

SåÅååh skooor! Så grymma bilder. Sjukt hur lik du är Peyton ;)

Svar: MM ÄLSKA skor :D Tack fina du! Tycker du? Det är nog första gången någon säger det :)
Jennilie

» emma

shit wow liksom! de ser ut som bilder från en modetidning! riktigt bra bilder alltså!! gud du är så jävla vacker. älskar luggen!

Svar: Åh vad du är snäll, tack!!! Men jag måste faktiskt säga att jag gillar också dessa bilder väldigt mycket :D
Jennilie


Kom ihåg






Trackback