On the road again

Hejsan. Och så var det fredag, skönt! Då vet man att det troligen blir god mat och så får man äta goooodis ;) Jag har precis sett på nya avsnittet av The Vampire Diaries så nu ska jag väl gå upp och leta fram lite kläder att ha på mig. Det är verkligen bra att jag har bloggen för annars skulle jag nog gå i mjukiskläder och vara osminkad varje dag. Det är såklart inget fel med det men om jag går så i mer än någon dag känner jag mig alltid mycket sjukare än vad jag egentligen är, så för mig är det väldigt viktigt sminka mig, fixa håret lite och klä mig i annat än mjukisbyxor. Och jag är så glad att jag har katterna nu! Enda sen de kom har jag mått så himla bra och jag har knappt tänkt på ryggen, det blir ju att man pratar och tänker alltid på katterna. Om de bara visste hur mycket jag älskar dem och vad de gör för mig <3
 
Nä nu ska jag göra mig iordning så jag kan bjuda er på en outfit lite senare.
Kram.



Kommentarer

Sjuuuukt snygg i lugg äru! :)

Svar: Tack, kul att du gillar det :D
Jennilie


Kom ihåg






Trackback