En ny order från H&M!

Bh'n hittar du HÄR och Skinnjackan hittar du HÄR.
 
Hejsan och Glad påsk! Igår åt vi sån himla god middag hemma, vi köpte hem indisk kryddad kyckling, fetaost, ölkorv, vitlöksbaguetter, två olika tapenade, ostchips med smält ost på, kräftstjärtar och så gjorde vi två olika såser. Jag älskar plockmat och jag tycker det är så mysigt när hela familjen samlas, äter och pratar :) Idag har jag dock inte gjort något alls, eller jag har kollat på nya avsnittet av Vampire Diaries och nätshoppat lite! Gick in på H&M's hemsida och hittade en jättefin ljusrosa skinnjacka med guldfärgade detaljer på rea för 199 kr, jag hade desutom två personliga rabattkoder som gjorde att jag fick den för endast 100 kr. En söt spetsbh fick också följa med, ville egentligen ha den svarta varianten men den var tyvärr slut i min storlek. Och så har jag äntligen beställt två transportburar åt mina katter! De som jag köpte i Umeå och som de var i när vi flög hit ner är alldeles för små nu, de växte ur dem bara några dagar efter flygresan. Men nu har jag köpt två som de förhoppningsvis kan ha hela sitt liv, de går dessutom att spänna fast i ett bälte i bilen plus att de är IATA godkända vilket betyder att man får ha dem på flygplan. Nä hörrni, nu ska jag käka lite, vi hörs.
 
Bye bye...



Kommentarer

wow..sjukt snygg jacka.. vill haaaaaaaaa.
den i röd vore nice


Kom ihåg






Trackback