COCO N*9






Buffalo platåskor//Tradera.se   Kjol//Ebay.com   Tröja//Ebay.com   Örhängen//Ebay.com   Väska//Ebay.com   Sjal//Loppis   Solglasögon//Tradera.se   Kappa//Tradera.se   Vantar//Ebay.com
 
Så där mina vänner, äntligen har jag redigerat klart bilderna! Det tar ju fasen riktigt lång tid att redigera bilder, speciellt när det är många bilder som ska redigeras och man inte riktigt vet hur man vill att de ska se ut. Men nu är jag som sagt klar och ovan ser ni resultatet. Kjolen och hooden jag har på mig är nya från ebay, kjolen har jag dessutom i en klarröd färg. Jag älskar att utbudet av bekväma tröjor med tryck har blivit större, det är ju så jädrans skönt! Och så kan man matcha dem med kjol som jag gör, eller med massor av smycken och ett par klackar så att outfiten inte bli allt för "alldaglig". Jag gillar verkligen att klä upp mig vare sig det är en måndag eller fredag! Jag förstår inte riktigt varför man ska klä sig tråkigare bara för att det är en vanlig dag? Men men, det är min åsikt :)



Kommentarer
» Erica

Du borde ju bli stylist eller vad det kallas, sån som plockar ut vilka kläder modeller ska ha på sig när de ska fotas och sånt :D

Svar: Jag ville bli det förut :D Men jag har insett att det är för tungt för mig, mycket av arbetet är ju att konka omkring på massor av tunga påsar med kläder som lånas från olika pressrum osv. Men man kanske skulle kunna forma det så jag inte behöver göra det min rygg inte klarar av. Jag vet inte :)
Jennilie

Du ser lite ut som Zooey Deschanel i lugg! Det var super fint :D

Svar: Hihi du är inte den första som säger det ;) Har hört det flera gånger efter att jag klippte lugg :D
Jennilie

den väskan e så cool

Sjukt snygg, älskar din blogg!

Ascool väska ju =)

Shit vilken häftig väska!

Så "avis" på kläderna och hela din garderob ;) ! Undrar, om du skulle vilja berätta "vad du sökte på för "ord" när du skulle beställa kjolen. Letar efter exakt samma kjol själv.

Hej! Vad har du storlek i dina platåskor? Du vill inte sälja? :D jag letar efter ett par nu till halloweeen och är lite desperat! Haha
Med vänlig hälsning,
Amanda

Svar: Hej. Förlåt för mitt sena svar, men jag har varit utomlands och har därför inte haft tid att svara på kommentarer. Platåskorna är i storlek 37. Jag har faktiskt planerat att sätta ut dom på tradera så ja, jag kan sälja dom. :) Om de är i din storlek så kan du höra av dig.
Jennilie


Kom ihåg






Trackback