A lion of gold



Allt jag har på mig kommer från Ebay.com, förutom skinnbyxorna som är köpta på H&M.
 
Hej! Idag valde jag att inviga den här snygga tröjan som jag fick hem för några veckor sedan. Tycker den är lite rolig med materialet och så det transparenta på axlarna och ryggen. Ikväll har vi haft det mysigt med en trerättersmiddag och efter det letade vi påskägg med godis som vi nu sitter och smaskar i oss. Ja just det.. Jag har 150 kommentarer att svara på så det kommer ta ett tag, men jag har inte glömt bort er så ni vet :) Det är väl dags att sätta igång snart...
 
Hoppas ni haft en fin dag, det har jag haft. Kramar.



Kommentarer

det var verkligen en annerlunda tröja..cool

» julia

Snyggt!

Svar: Tack!
Jennilie

Jättefina bilder! vilken modell :D

Svar: Nawh vad du är snäll! Tack så himla mycket :)
Jennilie

Fyfaaan vilka snygga bilder!!

Men vad otroligt vacker du är kvinna! Den där sminkningen och håruppsättningen passade dig perfekt! Säger väl som dom andra också, Riktigt fina bilder!:)

älskart! så snygg du är!

» Lina

Åhh vilka härliga kontraster!!

Svar: Visst är det :) Tack så mycket!
Jennilie

Fy satan vad snyggt!

tråkigt snygg gadd i nacken!!! wow!

Du är väldigt vacker, vilket också förmedlas på bilderna. :)
Kram

jäkla cool stil du har tjejen, snygga bilder!

Svar: Åh vad du är snäll och så himla glad jag blir, TACK :D
Jennilie

riktigt häftiga bilder !

Svar: Tack vad snäll du är :D
Jennilie

» Elin

fint, älskar din frisyr!

Svar: Roligt att höra, tack fina du!
Jennilie

riktigt härliga bilder! kram

Svar: Kul att du gillar dem, för det gör jag med :D
Jennilie

» Siri

sjukt fina bilder! :)

Svar: Tack fina du :)
Jennilie

Jättesnygg outfit! Bandanan gjorde så att frisyren såg väldigt pin-up inspirerad ut, älskart!

sååå jävla snyggt! <3

Svar: Vad du är schysst! Tack :D
Jennilie

Jätte fina bilder! och himla tuff tatuering i nacken !

Svar: Tack, vad glad jag blir! :)
Jennilie

väldigt fina bilder :-D

Svar: Tusen tack!
Jennilie

» Sara

jättefina bilder!

Svar: Kul att du gillar dem, tack!
Jennilie

» emma

du är så sjukt vacker!

Svar: Så himla snäll du är mot mig, jämt! Tack snälla och fina du :)
Jennilie

Grymt fina bilder :)

Svar: Tack, kul att du gillar bilderna :)
Jennilie

» maria

ringen du har med en kedja imellan ringarna
Vart har du köpt den och vad kostar den ??

Fin blogg
Maria

Åh älskar din tatuering :)

http://sanastasia.blogg.se/2013/april/och-nu-har-skolan-borjat-igen-jippie.html#comment Hur länge ska det snöa egentligen?

den där tröjan är ju rusktigt snygg!!

Svar: Vad kul att du gillar den, tack!
Jennilie

Snygga bilder! :D

Svar: Tack! =)
Jennilie

» Vera

Wow, superfina bilder! :)

Svar: Tack snälla du!
Jennilie

» Sofia

Vilka superfina bilder! :-D

Svar: Vad kul att du gillar dem :D
Jennilie

» Pablo

Ouff så snyggt och sjukt snygga porträtt och detaljer!

Svar: Tack så himla mycket, kul att du gillar dem :D
Jennilie

» Tess

Grymt snyggt! :) Kram

Svar: Tack snälla du. Kram :)
Jennilie

» Wilma

Riktigt coola bilder! :)

Svar: tack!
Jennilie

Mest perfekta luggen någonsin?

Svar: Haha det vet jag inte :P Men jag försöker se till att få den så rak och jämn som det bara går när jag klipper den :)
Jennilie

Riktigt snygga bilder, älskar ringarna!

Svar: Tack! Och kul att du gillar dem :D
Jennilie

Suppernygga bilder och styling! :)

Svar: Så himla kul att höra, tusen tack :D
Jennilie

Vackra foton! Särskilt närbild/erna!

otroligt snyggt! c:

Svar: Tack! =)
Jennilie

så jävla snyggt.

Svar: Vad snäll du är, kul att du gillar det :D
Jennilie

så fina bilder! :D

Svar: Tack, vad glad jag blir =)
Jennilie

Snygga detaljer!

Svar: Kul att du gillar dem, tack!
Jennilie

supersnygga Bilder!

Svar: Tusen tack :D
Jennilie

Fina bilder!:)

Svar: Vad du är snäll, tack!
Jennilie

Underbar blogg och underbara bilder! Kram på dig fina du!

Svar: Urgulliga du! Tack! :)
Jennilie

fyyyy vilka snygga bilder på dig!!! kram

Svar: Ah men vad snäll du är mot mig, tack :D
Jennilie


Kom ihåg






Trackback