Sunny summerdays...

 
Jag har precis beställt hem dessa solglasögon från ebay.com. Jag la dem i min "Watch list" för några veckor sedan för att fundera på om jag skulle beställa dem eller inte, men istället så glömde jag bort dem. Men ikväll kom jag på att jag inte hade beställt dem än, så jag tog tag i saken och nu är de på väg hem till mig! Jag har nästan bara solglasögon som går i silver, men eftersom jag numera älskar guld så kände jag att det var på tiden att investera i guldfärgade glajjor. Jag tycker faktiskt att jag hittade väldigt snygga och annorlunda glasögon, alla tre faller mig verkligen i smaken. Men jag gillar nog ändå mest de som är högst upp, speciellt när jag ser hur snygg Fanny Lyckman är i sina som är snarlika!
 
Gillar ni något av paren?



Kommentarer

ja helt klart annerlunda o coola.
men jag e sån solglasögon fegis.
kör ala standar ha ha ha

Svar: Ja visst var de coola :D Är du det? Trodde jag inte. Men det är okej att vara feg ibland ;)
Jennilie

Älskar 2 modellernalängst ner. Skulle bli jätte glad om jag kunde få en länk till dom:)

Kram!

» ida

åh,har du en länk till brillorna med hjärtan?


Kom ihåg






Trackback